Пациенттерді қолдау,ішкі бақылау қызметтері

Пациенттерді қолдау,ішкі бақылау қызметтері

   ШҚО Денсаулық сақтау мекемесінің «Өскемен қаласының №1 емханасы» КМҚК жанындағы КГП-да «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Кодексінің 58-бабына сәйкес, Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі құрылды және жұмыс істейді.

      Қызметтің мақсаты – туындаған мәселелерді анықтау және медициналық көмектің сапасын одан әрі арттыру.                                                       

      Егер сіз:

  медициналық көмек көрсету сапасына көңілі толмаса;

  медициналық қызметкерлердің тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі аясында көрсетілетін медициналық қызметтері үшін ақша алу фактісіне тап болсаңыз;

  медициналық көмектің тәртібі мен сапасына қатысты басқа мәселелермен.                                                                                   

     Сапасыз медициналық көмек көрсетуге байланысты даулы жағдайлар туындаған жағдайда пациент, оның туыстары немесе заңды өкілдері емхананың 1, 2, 3-қабаттарында орналасқан апелляциялық жәшіктерге жазбаша түрде  немесе сайтта: https:/ /poliklinikayk.kz, әлеуметтік желілер: poliklinika1uka апелляциялық шағым (өтінім) бере аласыз.                                                                               

      Сондай-ақ телефон арқылы:

  8(7232)-48 – 91 - 57,

  8(7232)-25-17-49,

  87780037143

     Қызмет қызметкерлері Сіздің өтінішіңізге жедел түрде жауап береді және Медициналық көмек көрсету ережелеріне сәйкес мәселені мүмкіндігінше тезірек шешуге көмектеседі.                                                                                                                                           

     Құрметті емделушілер, емханамыздағы медициналық көмектің сапасын арттыруға көмектесетін өтініштеріңіз, пікірлеріңіз бен тілектеріңіз үшін алғысымызды білдіреміз!

FaLang translation system by Faboba