«Созылмалы бронхит кезіндегі шынығу»
 
        
 
 
  портал управления здравоохранения
 
 
 ссылка откроется в новом окне
 
        
 
 
  задайте вопрос на сайте
 
 
                   .
 
        
 
 
  портал управления здравоохранения
 
 
 ссылка откроется в новом окне

«Созылмалы бронхит кезіндегі шынығу»

«Созылмалы бронхит кезіндегі шынығу»

Тақырып: «Созылмалы бронхит кезіндегі шынығу».

 

«Өскемен қаласының №1 емханасы» ШЖҚ КМК №2 КДБ аға медбикесі Павлова Наталья Дмитриевна

 

Созылмалы бронхиті асқынған науқас шынығуды, сауыққан кейін және тек дәрігердің рұқсатымен 1-1,5 айдан кейін ғана абайлап бастау керек. Бірінші кезең – ауа былауы. Ауаның температурасы басында 21 С-тан төмен болмауы тиіс. Таңертең киінбей тұрып, төсекті жинаңыз, таңғы ас әзірлеңіз. Үйжайдағы ауа былауының үйренуге қарай ұзақтығын жарты сағатқа дейін ұзартыңыз. Жазда ауа былауын далада қабылдауға болады. Екі айдан кейін ауа былауына бөлме температурасынан (23-24 С) аздап жоғары сумен суланған губка немесе сүлгімен денені сүртуді қосуға болады. Алдымен мойынды, сосын кеудені, арқаны, қол, аяқтарды сүртіңіз. Дененің әр бөлігін сүлгімен бірден қызарғанша және жақсы сергітетін жылуды сезінетіндей етіп ысқылаңыз. Су температурасын біртіндеп 18-16 С-қа дейін төмендету қажет. 3-5 айдан кейін ауа былауын ауа температурасы 15-10 С-та қабылдауға болады. Осындай процедураның ұзақтығы 10-20 секундтан 10-15 минутқа дейін созылады. Ауа былауын жаттығумен үйлестірген өте пайдалы. Ауаның температурасы төмен болған сайын, жаттығуды батылырақ жасаңыз. Егер дене жүктемесі сіз үшін қиынға соқса, онда әрбір жаттығуды азырақ қайталаңыз. Дене жаттығуының кешенін ауа былауымен үйлестіруді таңертең аш қарынға жасаған жөн, күні бойы жасауға да болады, бірақ тамақ ішкеннен кейін 1,5-2 сағаттан соң және ұйықтауға дейін 2 сағат бұрын жасаған жақсы. Кімде-кім ауа былауы мен сүртінуге төзе алса, құйынуға (басында су температурасы 35С) көшуге болады. Шәугімнен немесе ожаудан кезекпе-кезек мойынға, кеудеге, қол, аяққа құйыңыз және әрбір дене бөлігінің терісін түкті сүлгімен батылырақ ысқылаңыз. Егер сіз осы процедураға төзе алсаңыз, оны толық құйыну немесе себезгімен алмастыруыңызға болады. Ауа температурасы солай қалады, процедураның ұзақтығы 15-20 секунд. Екі апта өткен соң су температурасын 2-3 С-қа дейін төмендетуге, ал процедураның ұзақтығын 35 секундқа дейін арттыруға болады. Себезгі астында 2-3 мин тұрып, су температурасын біртіндеп одан әрі төмендетуге болады. Мына бір маңызды шартты ұмытпаңыз: кез келген шынықтыратын жатттығуды жасай отырып, қалтырау, құс терісінің пайда болуына жеткізуге жол бермеңіз. Шынықтыру-сауықтыру нәтижесі қауызда немесе өзен-көл суларында жүзумен жалғасады. Жүзуді ұзақтығы 5 минут болатын 22-24 С су температурасында бастаған дұрыс. Үйренуге қарай суда болу уақытын 10-15 минутқа дейін арттырыңыз. Кеудеде брасспен жүзген дұрыс. Бұл кезде ырғақты тыныс алу жаттығады, тыныс алу жүйесінің созылмалы аурулары кезіндегі анағұрлым қиналған дем шығару жақсарады, жүректің минуттық көлемі артады, өкпедегі тоқтап қалулар жойылады. Қыста шаңғымен серуендеу пайдалы, бірақ шаршауға жол бермеу қажет. Дене жаттығуларымен бірге шынықтыруды үйлестіргенде ағзаның суық тиюге төзімділігі артып қана қоймай, алмасу процестерін күшейтуге, өкпе тіндеріндегі қосымша капиллярлардың жұмысын, қан және лимфа жүруінің күшеюіне ықпал етеді. Осының нәтижесінде ұйқы жағдайында жатқан альвеолалар ашылады, өкпенің желдетілуі артады. Бұл өте маңызды, өйткені тыныс алу жүйесінің созылмалы ауруымен ауыратын адамдарда оттегінің жетіспеушілігі байқалады.

 

Орындаған: №2 консультациялық диагностикалық бөлімнің аға медбикесі Н.Д. Павлова

Келісілді: №2 КДБ меңгерушісі А.С. Осколков

шаблоны joomla
Казахстан. 070004 Восточно-Казахстанская область, г. Усть-Каменогорск, проспект М. Ауэзова 18; улица М. Потанина 4
8 (7232) 405710