Мемлекеттік сатып алу

ШҚО ДСБ «Өскемен қаласының № 1 емханасы» ШЖҚ КМК

Мекен жайымыз:

Ауэзова даң., 18

+7(7232) 48-91-57

+7778-003-71-43

Потанина көш., 4

+7(7232) 76-62-28

+7 (7232) 70-09-92

Протозанова көш., 1

+7(7232) 61-31-94

 
        
 
 
  Денсаулық сақтау басқармасының порталы
 
 
 сілтеме жаң терезеде ашылады
 
        
 
 
  сайтқа сұрақ қойыңыз
 
 
                   .
 
        
 
 
 бас дәрігер және бас дәрігердің орынбасары
 
 
                  

 

Мемлекеттік сатып алу

ОСМС

Бірқатар шетелдік азаматтарды емханаға тіркеу ережелері өзгерді

15 қыркүйектен бастап алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін ұйымдарына еркін тіркелу бойынша жыл сайынғы науқан басталады. Биыл еңбек мигранттары – шетелдіктерді емханаға тіркеу ережелері өзгерді. Енді олар емханаға келісімшартпен немесе ЕРІКТІ медициналық сақтандырумен, сондай-ақ ЖҮКТЕЛГЕН медициналық сақтандыру шартымен барулары керек. Жаңа ережелер ағымдағы жылдың 14 тамызында күшіне енді. Өзгерістер жайлы ШҚО ӘМСҚ филиалында айтып берді.

Еңбек заңнамасы және Халық денсаулығы мен денсаулық сақтау жүйесі туралы кодекске енгізілген өзгерістерге байланысты емханаларға тіркелу ережелері мен иммигранттарға медициналық көмек көрсету ережелері өзгерді. Бұйрықтарға енгізілген өзгерістер тек ЕАЭО-ға мүше елдердің (РФ, Беларусь, Қырғызстан, Армения) бірінің азаматтығы бар, ҚР-да уақытша тұратын шетелдіктерге – еңбек мигранттарына және олардың отбасы мүшелеріне (балалары мен жұбайларына) қатысты.

Жаңа қағидаларға сәйкес, бұл шетелдіктер емханаға ерікті медициналық шарт (ЕМС) немесе алғашқы медициналық-санитариялық және шұғыл стационарлық көмекке жүктелген медициналық сақтандыру шарты (ЖМС) негізінде тіркеледі. Кейін шарт жасасқан мерзімі өткен жағдайда медициналық ұйымнан автоматты түрде шығарылады.

Емханаға тіркелу үшін оның басшысының атына қазақ немесе орыс тілінде еркін түрде өтініш жазу қажет. Өтінішпен бірге жеке басын куәландыратын құжатты (немесе шетелдік паспортты), ЕМС немесе ЖМС шартын тапсырады. Олардың заңды өкілі өтініш берсе, отбасы мүшелерінің келісімі қоса берілуі керек. Өтініш беруші медициналық ұйымға өзі жүгіне алады немесе оны сақтандыру компаниясы жасайды. Тіркелуге болатын емханалардың тізімі шарттың қосымшасында (ЕМС немесе ЖМС) көрсетілуі тиіс.

Айта кету керек, әлеуметтік медициналық сақтандыру қорымен шартқа отырған алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсететін медициналық ұйымдарға тіркелуге болады.

ЕАЭО шартында шетелдіктердің денсаулық сақтау саласындағы құқығы ғана емес, міндеттері де жазылған. Олардың қатарына ауруларды ерте анықтау үшін профилактикалық скринингтерден уақтылы өту, әйелдерді жүктілік бойынша уақтылы есепке қою (12 аптаға дейін), созылмалы және әлеуметтік маңызы бар ауруларды динамикалық байқау және т.б. кіреді. Сондай-ақ, Қазақстанда уақытша тұратын шетелдіктер айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар кезінде көрсетілетін медициналық көмекті қоспағанда, республикада тұрақты тұратындарға ғана көрсетілетін тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (ТМККК) шеңберінде медициналық көмек ала алмайды.

ҚР азаматтары, қандастар және ҚР аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер үшін емханаға тіркелу тәртібі өзгеріссіз қалады.

Қордың www.fms.kz сайтындағы «Емхананы таңдау» бөлімінде тіркелуге болатын емханалар тізімімен танысуға болады.

 

 

МӘМС МӘРТЕБЕСІН HALYK, ЦЕНТРКРЕДИТ ЖӘНЕ KASPI БАНКТЕРІНІҢ ҚОСЫМШАЛАРЫНДА ТЕКСЕРУГЕ БОЛАДЫ

 

Медициналық қызметтерді тұтынушының мәртебесін тексеру сервисі (сақтандырылған/ сақтандырылмаған) енді банктің Halyk, ЦентрКредит Банкі және Kaspi Bank мобилдік қосымшаларында енгізілді.

 

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры МӘМС жүйесінде сақтандырудың мәртебесін тексерудің қолжетімді тәсілдерін кеңейту және соңғы 12 айдағы төлемдерді көрсету бойынша жұмысты жалғастыруда.

 

Енді сіз мұны кейбір екінші деңгейлі банктердің мобилдік қосымшаларында жасай аласыз.

 

Алдыңғы 12 айдағы төлемдердің мәртебесі мен қолжетімділігін Халық Банкінің қызметі арқылы тексеруге болады. Ол үшін Halyk мобилдік қосымшасын орнату, авторизациялау, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімін таңдау, бұдан әрі "МӘМС" кіші бөліміне өтіп, ЖСН енгізу қажет. Halyk арқылы медициналық ұйымға тіркелу туралы мәліметтер де қол жетімді - "Мемлекеттік қызметтер" бөліміндегі "Анықтамалар" командасы арқылы, онда тұрғылықты мекенжайы, емхананың атауы, тіркелген күні және учаскенің нөмірі көрсетілген ақпарат көрсетіледі.

 

Алдыңғы 12 айдағы төлемдердің мәртебесі мен қол жетімділігін ЦентрКредит Банкінің сервисі арқылы да білуге болады. Мобилдік қосымшаны орнату арқылы BCC.KZ. оған кіріп, "Мемлекеттік қызметтер" бөлімін таңдап, әрі қарай "МӘМС ақпараты" бөлімінде ЖСН енгізу қажет. Kaspi.kz

 

мобилдік қосымшаны орнату арқылы Kaspi Bank арқылы да сақтандыру мәртебесін тексеруге болады. Авторизациядан кейін "Мемлекеттік қызметтер" бөліміне кіріп, "МӘМС мәртебесін" таңдау керек.

 

Соңғы 12 айдың төленбеген кезеңдері болған жағдайда банктердің қосымшаларында олар үшін жарналарды төлеуге болады. Төлемдерді тексергеннен кейін "Сақтандырылған" мәртебесі беріледі.

 

Естеріңізге сала кетейік, сіз өзіңіздің мәртебеңізді келесі ақпараттық қызметтер арқылы тексере аласыз:

* Qoldau 24/7 мобилдік қосымшасы

* Ресми сайт fms.kz

* @ SaqtandyrýBot Telegram-да

* Байланыс орталығы 1414

* Damumed мобилдік қосымшасы.

 

 

 

ТІС ЕМДЕУ КІМДЕР ҮШІН ТЕГІН?

МӘМС бойынша сақтандырылған азаматтарға дантинст қандай жағдайда тегін көмек көрсетуі тиіс?

ШҰҒЫЛ ЖАҒДАЙДА:

КІМДЕРГЕ?

1 - 18-жасқа дейінгі балалар

2 - жүкті әйелдер

3 - ҰОС ардагерлері

4 - зейнеткерлер

5 - 1,2 және 3 топтағы мүгедектер

6 - «Күмiс алқа» және «Алтын алқа» төсбелгілерінің иелері

7 - Атаулы әлеуметтік көмек алушылар

9 - Мүгедек балаға немесе бірінші топтағы мүгедекке күтім жасайтын жұмыс істемейтін азаматтар

КӨРСЕТІЛЕТІН КӨМЕК ТҮРЛЕРІ:

✔ жансыздандыру

✔ салманы дайындау және орналастыру

✔ жансыздандыру арқылы тіс жұлу

✔ периостотомия

✔ абцесті ашу

⁉ ЖОСПАРЛЫ ТҮРДЕ:

КІМДЕРГЕ?

18-жасқа дейінгі балалар

жүкті әйелдер

КӨРСЕТІЛЕТІН КӨМЕК ТҮРЛЕРІ:

жансыздандыру арқылы тіс жұлу

салманы дайындау және орналастыру

Мектептер бойынша тегін көмек оқушылардың көзі тексеріледі:

✔ауыз қуысын тексерістен өткізу

✔ жарықтарды жабу (тістердің беткейінде орналасқан табиғи ойықтар)

Миссия, Көзқарас, Құндылықтар және этикалық принциптер

Миссия

Бәсекеге қабілетті ортада жоғары ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, пациенттің қауіпсіз, сапалы медициналық көмек алу құқықтарын қамтамасыз етуге бағытталған халыққа алғашқы медициналық-санитарлық және мамандандырылған медициналық көмекті ұйымдастыру және көрсету.

Көзқарас

ШҚО ДСБ «Өскемен қаласының №1 емханасы» КМК - бұл пациенттерге әлемдік медицина ғылымы мен практикасының озық жетістіктерімен ұштастыра отырып, отандық медицинаның үздік дәстүрлеріне негізделген медициналық қызметтердің сапасына, сенімділігіне және қауіпсіздігіне кепілдік беретін серпінді дамып келе жатқан медициналық ұйым.

Құндылықтар және этикалық принциптер

  1. Науқастың әл-ауқаты біз үшін бәрінен бұрын.
  2. Біз пациент пен оның дәрігері арасындағы сенім мен түсіністікті, пациенттеріміздің жеке басын құрметтеуді жақтаймыз.
  3. Медициналық қызметтердің сапасы, қолжетімділігі мен қауіпсіздігінің негізі - біздің ұжымның кәсібилігі, құзыреттілігі, жауапкершілігі және адамгершілігі.
  4. Ұжымның табысты жұмысының негізі - өзара түсіністік пен психологиялық жайлылық.
  5. Біз қызметкерлерде инновациялық қызметке дайындықты бағалаймыз.

Ұран

Денсаулық пен рухани үйлесімділік - өмірдің негізі.

Справка о государственной перерегистрации юридического лица

_рус.jpg_каз.jpg

Біз туралы

ШҚО ДСБ «Өскемен қаласының № 1 емханасы» ШЖҚ КМК ересектер мен балаларға тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде алғашқы медициналық-санитарлық және мамандандырылған медициналық көмек көрсететін көпсалалы емдеу-диагностикалық мекеме болып табылады.

ШҚО ДСБ «Өскемен қаласының №1 емханасы» ШЖҚ КМК «№1 балалар емханасы» КМҚК, «№2 балалар емханасы» КМҚК және «№5 отбасылық дәрігерлік амбулатория» мекемесін біріктіру арқылы 2013 жылы ұйымдастырылды.

Біздің медициналық ұйымымызда Әуезов даңғылы 18, Протозанов көшесі 1 және Потанин көшесі 4 мекенжайында орналасқан 2 филиал бар.

Қызмет көрсетілетін халықтың жалпы саны – 65 103 адамнан артық.

АҚПАРАТТЫҚ САЯСАТ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ

• Ақпараттық саясат туралы ереже

ШҚО ДСБ «Өскемен қаласының № 1 емханасы» ШЖҚ КМК

Өскемен қ. 2018 жыл

1. Жалпы ережелер

1.1. «Өскемен қаласының № 1 емханасы» шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі - саясат) ақпараттық саясаты (бұдан әрі-кәсіпорын) Қазақстан Республикасының заңнамасына, Кәсіпорынның Жарғысына және корпоративтік басқару кодексіне сәйкес әзірленді.

1.2. Ақпараттық саясат кәсіпорынның қызметі туралы ақпаратты кәсіпорынның жалғыз қатысушысына (бұдан әрі – қатысушы), кәсіпорынның қызметіне мүдделі тұлғаларға, инвесторларға және өзге де тұлғаларға ашуға, сондай-ақ кәсіпорынның қызметтік, коммерциялық және заңнамамен қорғалатын өзге де құпиясын құрайтын ақпаратты қорғауға қойылатын негізгі қағидаттар мен жалпы талаптарды айқындайды.

1.3. Ақпараттық саясат Кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыруға, инвестициялар тартуға және қолайлы имидж құруға ықпал етуі керек.

2. Ақпараттық саясаттың мақсаты мен міндеттері мен принциптері

2.1. Кәсіпорынның ақпараттық саясатының мақсаты кәсіпорынның қызметі туралы ақпаратты олардың инвестициялық шешімдер қабылдауы үшін қажетті көлемде оны алуға мүдделі барлық тұлғалардың назарына жеткізу арқылы ақпараттық ашықтық пен ашықтықты арттыру болып табылады.

2.2. Кәсіпорынның ақпараттық саясаты келесі міндеттерді шешуге бағытталған:

- Кәсіпорынға қатысты шешімдер қабылдау үшін қажетті корпоративтік ақпаратты алуға мүдделі тұлғалардың құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету;

- корпоративтік басқаруды жетілдіру;

- коммуникациялық белсенділікті қамтамасыз ету;

- ақпаратты міндетті түрде ашу бөлігінде Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын орындау;

- жария ету және/немесе пайдалану мемлекеттің, кәсіпорынның мүдделеріне нұқсан келтіруі немесе кейбір мүдделі тұлғалардың басқалардан негізсіз артықшылықтарына (өзге де тең жағдайларда) әкеп соғуы мүмкін кәсіпорындар туралы мәліметтерді (ақпаратты) қорғау.

2.3. Кәсіпорынның ақпараттық саясаты: ашылған ақпараттың толықтығы, дұрыстығы, қолжетімділігі, сондай-ақ ақпаратты ашудың жүйелілігі мен уақтылығы қағидаттарына негізделеді.

2.4. Сонымен қатар, кәсіпорын қызметтік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де ақпараттың сақталуына қамқорлық жасай отырып, құпия ақпаратты жария етпеу туралы өзіне міндеттеме қабылдайды, сондай-ақ заңнамада рұқсат етілген ақпаратты қорғаудың тәсілдері мен құралдарын қолданады.

2.5. Ақпараттық саясаттың жоғарыда аталған қағидаттары мүдделі тұлғалардың ашықтығына, кәсіпорынның ашықтығына және кәсіпорын ұсынатын ақпаратқа деген сенімін қалыптастыруға бағытталған.

2.6. Кәсіпорын қолданыстағы заңнаманың, Қазақстан Республикасының нормативтік актілерінің, кәсіпорынның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкес белгілі бір көлемде кәсіпорындар мен кәсіпорындардың және басқа да тұлғалардың ақпаратын ашуды қамтамасыз етеді.

Ақпаратты міндетті түрде ашуға оның ішінде:

- Кәсіпорынның жарғысы және кәсіпорынның қызметін реттейтін ішкі құжаттар;

- маңызды фактілер мен оқиғалар, атап айтқанда, қайта құру, Кәсіпорынның Жарғысына өзгерістер енгізу туралы мәліметтер;

- кәсіпорынның жылдық есебі.

2.7. Кәсіпорын ашуға міндетті ақпаратты тиісті мүдделі тұлғаларға Қазақстан Республикасының заңнамасында және нормативтік актілерінде белгіленген тәртіппен және мерзімдерде ашады.

2.8. Қазақстан Республикасының заңнамасында және нормативтік актілерінде көзделмеген, бірақ ақпараттық ашықтық пен ашықтықты арттыру есебінен Кәсіпорынның инвестициялық тартымдылығының өсуіне ықпал ететін және ашылуға жататын қосымша ақпаратқа, оның ішінде:

- кәсіпорынның қаржы-шаруашылық және корпоративтік қызметі туралы мерзімді ақпарат;

- қабылданған стратегиялық шешімдер, маңызды оқиғалар мен қызмет нәтижелері туралы мәліметтер;

- кәсіпорын басшыларының бұқаралық ақпарат құралдарында сөйлеген сөздері туралы ақпарат, кәсіпорынның баспасөз хабарламалары;

 - кәсіпорынның нарықтық жағдайы және медициналық бизнесті жүргізудің этикалық қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету туралы мәліметтер.

2.9. Қосымша ақпаратты кәсіпорын белгілі бір уақытта өзектілігінің басымдығынан туындайтын мерзімде ашады.

2.10. Мүдделі тұлғалардың ақпаратқа құқықтарын іске асыру, сондай-ақ ақпараттың жеделдігі мен қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында Кәсіпорын мынадай тәсілдер мен ақпараттандыруды пайдаланады:

- құжаттық ақпаратты тапсыру (жіберу) ;

- магниттік (электрондық) тасымалдағыштарда ақпарат беру (заңнамада белгіленген жағдайларда);

- ақпарат агенттіктері мен бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ақпаратты ашу;

- ақпаратты кәсіпорынның интернет желісіндегі парақшасында жариялау арқылы ашу;

- баспасөз конференциялары, көпшілік алдында сөз сөйлеу және мүдделі тұлғалармен жеке кездесулер барысында хабардар ету;

- Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де тәсілдермен жүзеге асырылады.

3. Кәсіпорынның лауазымды тұлғаларының ақпаратты ашуы

 3.1. Кәсіпорынның қызметі туралы ақпаратты жинауды, дайындауды және ашуды кәсіпорынның ішкі құжаттарына сәйкес ақпаратты ашу жөніндегі функцияларды орындайтын лауазымды адамдар жүзеге асырады.

3.2. Кәсіпорын қызметіне байланысты мәселелер бойынша көпшілік алдында сөз сөйлеу құқығына Байқау кеңесінің төрағасы мен мүшелері, кәсіпорын басшысы, сондай-ақ кәсіпорын басшысының тапсырмасы бойынша ШЖҚ кәсіпорнының уәкілетті өкілдері ие болады.

3.3. Байқау кеңесінің төрағасы не ол уәкілеттік берген Байқау кеңесінің мүшесі Байқау кеңесі қабылдаған шешімдерге ресми түсініктеме беруге,сондай-ақ Байқау кеңесінің отырыстарында қаралған мәселелер бойынша көзқарасын баяндауға құқылы.

4. Ақпаратты ашу ережелері

 4.1. Ақпаратты ашу тілі. Осы Ережеге сәйкес ақпаратты ашқан кезде кәсіпорын қолданыстағы заңнамамен рұқсат етілген және нақты жағдайда ақпаратты ашудың мәніне қайшы келмейтін барлық жағдайларда (сұхбаттар, ілеспе аудармаға жол бермейтін жағдайларда жария мәлімдемелер және т.б.) мемлекеттік және орыс тілдерінде ақпаратты ашады.

4.2. Кәсіпорын баспасөз конференцияларын, телефон конференцияларын, брифингтер мен кездесулер өткізеді, халықаралық ұйымдардың қызметіне қатысады.

4.3. Кәсіпорын баспасөз қызметі арқылы БАҚ-қа кәсіпорынның қызметі мен даму перспективалары туралы ресми түсініктемелер таратады, БАҚ өкілдерінің сұрауларына жауап береді, кәсіпорынның уәкілетті лауазымды тұлғаларының қатысуымен сұхбат, брифингтер мен баспасөз конференцияларын ұйымдастырады.

4.4. Кәсіпорын қатысушымен (қатысушы өкілдерімен), әлеуетті инвесторлармен кездесулер, талдаушылармен және өзге де мүдделі тұлғалармен тақырыптық дөңгелек үстелдер, оның ішінде баспасөз турларын өткізеді. Кәсіпорын басшысының қатысуымен баспасөз турларын жылына кемінде 2 рет өткізуге тырысады.

4.5. Кәсіпорын республикалық және халықаралық конференциялардың, көрмелердің жұмысына, халықаралық ұйымдардың қызметіне қатысады.

4.6. Кәсіпорынның қызметі туралы ақпаратты ашуды көздейтін іс-шараларға қатысатын кәсіпорын өкілдері, сондай-ақ ашылатын ақпараттың тақырыбы өзара іс-қимылды жүзеге асыруға уәкілетті кәсіпорынның құрылымдық бөлімшелерімен келісім бойынша айқындалады. Кәсіпорынның қызметі туралы ақпаратты ашуды көздейтін іс-шараларға қатысатын кәсіпорынның уәкілетті өкілдері(қызметкерлер қатарынан) кәсіпорынның беделіне теріс әсер еткен ақпаратты (сөз сөйлеулер, түсініктемелер, сұхбаттар, жарияланымдар және т.б.) жария түрде ашуға жауапты болады.

5. Қатысушыға және өзге де мүдделі тұлғаларға кәсіпорынның қызметі туралы құжаттар

 мен мәліметтерге қол жеткізуді қамтамасыз ету.

5.1. Кәсіпорын Қазақстан Республикасының заңнамасына және нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес акционерге, инвесторларға және өзге де мүдделі тұлғаларға сақтауға және беруге міндетті ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз етеді. 5.2. Кәсіпорын танысу үшін кәсіпорын басшысының /атына жазбаша нысанда жасалған тиісті талап қойылғаннан кейін құжаттарды ұсынады.

5.3. Кәсіпорын және оның қызметі туралы ақпарат, егер мұндай ақпарат мемлекеттік, коммерциялық немесе заңмен қорғалатын өзге де құпияны қамтитын мәліметтерге жатпаса, БАҚ-тың қатысушысы және өкілдері болып табылмайтын мүдделі тұлғаларға олардың жазбаша сұрау салулары негізінде беріледі. 

6. Қорытынды ережелер

 6.1. Байқау кеңесі ақпараттық саясатты бекітеді, сондай-ақ ақпаратты ашу және қызметтік, коммерциялық немесе заңнамамен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын ақпаратты қорғау тәртібін айқындайды.

6.2. Кәсіпорын басшысы заңнама талаптарына және кәсіпорын құжаттарына сәйкес кәсіпорын қызметі туралы ақпаратты ашуды және қорғауды жүзеге асырады.

6.3. Байқау кеңесінің хатшысы белгіленген тәртіппен Кәсіпорынның ақпаратын байқау кеңесіне уақтылы ұсынуды қамтамасыз етеді.

6.4. Кәсіпорын және оның қызметі туралы ашылған ақпараттың толықтығы мен дұрыстығына кәсіпорын басшылығы жауапты болады.

6.5. Кәсіпорын басшылығы ақпаратты ашу рәсімдері мен мерзімдерін, ақпараттық ресурстардың функционалдығы мен сақталуын қамтамасыз етеді, сондай-ақ осы Ереженің мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз етеді.

Казахстан. 070004 Восточно-Казахстанская область, г. Усть-Каменогорск, проспект М. Ауэзова 18; улица М. Потанина 4
+7 (7232) 48-91-57, +7-778-003-71-43 Call-центр